MENOVINKIT: Jari Sinkkosen luento lapsen levottomuudesta

7.2.2017

Lapsi on levoton, mistä on kyse – tule seuraamaan Jari Sinkkosen luentoa

Lastenpsykiatrian erikoislääkäri Jari Sinkkonen luennoi Tehyn ja Suomen Lastenhoitoalan Liitto SLaL:n jäsenille huhtikuussa. Luennon aihe on "Lapsi on levoton - onko kyseessä temperamentti, stressaava elämäntilanne vai ADHD?".

Aika: 4.4.2017 klo 17.30-19.30

Paikka: Tehyn keskustoimisto, Asemamiehenkatu 4.

Kohderyhmä: Lasten parissä työskentelevät Tehyn ja Suomen Lastenhoitoalan Liitto SLaL:n jäsenet

Ilmoittaudu mukaan, paikkoja on rajoitetusti!

Ilmoittautuminen ja tarkempi ohjelma

Luento videoidaan

Kaikilla Tehyn ja SlaL:n jäsenillä on mahdollisuus seurata luentoa myös verkon välityksellä. Se tulee katsottavaksi SlaL:n jäsensivuille, tehyläiset voivat seurata lähetystä suorana osoitteessa www.tehy.fi/sinkkonen.

Lähetyksen seuraaminen edellyttää sivustolle kirjautumista. Luento tallennetaan ja se tulee katsottavaksi Tehyn ja SLaL:n jäsenille.

Tervetuloa mukaan!

Lähde

****

Lisää Lanen jäseniä mahdollisesti kiinnostavia tapahtumia "Tulevia tapahtumia"-sivullamme: https://lastenneurologianhoitajat.yhdistysavain.fi/tulevia-tapahtumia/