Lanen jäsen valittu Terveysalan 100 vaikuttajaa -listalle

14.12.2018

Terveysalan sata vaikuttajaa

Mediuutiset-lehti on 14.12.2018 valinnut Terveysalan sata vaikuttajaa, ja tällä kertaa erittäin lääkäri- ja johtajapainotteisessa listassa on mukana myös Lanen jäsen, sairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri Virpi Karjalainen.

Listalle pääsyn perustelut näkyvät alla. Me Lanessa voisimme vielä lisätä, että Virpi on pitkän linjan kehittäjä, sillä hän toimi useita vuosia Lanen hallituksessa ja oli näin edistämässä lastenneurologian hoitotyön kehittämistä ja muun muassa toisena pääjärjestäjistä (yhdessä Tiina Marttilan kanssa) suunnittelemassa ja toteuttamassa vuoden 2015 hienosti onnistuneita koulutuspäiviä.

Valtavan isot onnittelut Virpille! Olemme ylpeitä, että lanelaisten joukosta löytyy näin aktiivisia kehittäjiä!

Virpi Karjalainen

Pääkouluttaja, Apotti. Tuhannet tietojärjestelmä Apotin tulevat käyttäjät Vantaalla ja Peijaksen sairaalassa luotsattiin syksyllä uuden tietojärjestelmän käyttöön, mikä oli valtava logistinen suoritus.

Koko lista täällä.