Sequential Oral Sensory (S.O.S) Approach to Feeding-koulutus (Hki)

Aika: 14.-17.8.2018
Paikka: Helsinki

Sequential Oral Sensory (S.O.S) Approach to Feeding-koulutus

Sequential Oral Sensory (S.O.S) Approach to Feeding -koulutus on tarkoitettu puhe-, toiminta- ja ravitsemusterapeuteille, erityisopettajille, hoitohenkilökunnalle, psykologeille, lääkäreille ja muille erityislasten kanssa työskenteleville ammattihenkilöille. S.O.S Feeding on poikkitieteellinen lähestymistapa syömisen ja kasvun ongelmia omaavien lasten arviointiin ja kuntoutukseen. Vanhemmat voivat osallistua vain, jos koulutukseen osallistuu myös lasta kuntouttava ammattilainen. Tarkempaa tietoa lähestymistavasta löytyy esimerkiksi tämän linkin takaa: https://sosapproach-conferences.com/

Aika: 14.-17.8.2018, päivittäin 8.00-17.00. Mikäli haluat todistuksen koulutuksesta, on paikalla oltava 100% koulutuksen ajan.

Paikka: Paasitornissa Helsingissä.

Kouluttajat: psykologi Dr Kay Toomey ja puheterapeutti Dr Erin Ross.

Koulutuskieli: englanti

Hinta:10.2.2018 mennessä ilmoittautuneet 890€ ja 11.2.2018 jälkeen 1020€. Hinta sisältää koulutuksen, siihen liittyvät luento- ja harjoitusmateriaalit, koulutuspäivien lounaat ja kahvit.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumisaika päättyy 15.6.2018 tai koulutuksen maksimiosallistujamäärän täyttyessä. Ilmoittaudu mukaan tämän linkin kautta!

Todistuksen saaminen edellyttää 100% läsnäoloa ja läsnäoloa valvotaan (huomioi tämä matkavarauksia tehdessäsi). Koulutukseen osallistujan on oltava yhdistyksen jäsen (Verohallinnon vaatimus), joten Lastenneurologisen kuntoutuksen yhdistyksen jäsenmaksu vuodelta 2018 tulee olla maksettu ennen koulutuksen alkua. Mikäli et ole jäsen, voit liittyä jäseneksi täällä. Loka-joulukuussa 2017 jäseniksi rekisteröityneet saavat myös vuoden 2018 jäsenyyden vuoden 2017 jäsenmaksun maksamalla.

Ilmoittautuessasi hyväksyt seuraavat ehdot: Ilmoittautuminen on sitova. 15.6.2018 jälkeen koulutukseen osallistuminen on mahdollista perua vain esittämällä lääkärintodistus. Tuolloin koulutusmaksusta on mahdollista hyvittää 80%. Mikäli haluat todistuksen koulutuksesta, on paikalla oltava 100% koulutuksen ajan (kouluttajien vaatimus). Lastenneurologisen kuntoutuksen yhdistys pidättää oikeuden peruuttaa koulutuksen, mikäli osallistujia ei ole ilmoittautunut riittävästi. Laskun uudelleen kirjoittamisesta perimme 20€. Huomioithan, että kaikki työnantajat eivät maksa koulutuksiin liittyviä jäsenmaksuja.

Lisätiedot: sos(at)laneku.fi

LÄhde: http://www.laneku.fi/index.php/koulutus/koulutuskalenteri