Liity jäseneksi

Yhdistyksen varsinaisiksi jäseniksi ovat tervetulleita kaikki lastenneurologian hoitotyöstä kiinnostuneet eriasteisen hoitajakoulutuksen (sairaanhoitaja, lastenhoitaja, lähihoitaja, terveydenhoitaja, osastonhoitaja jne.) suorittaneet ja sitä parhaillaan suorittavat henkilöt samoin kuin eläkkeellä olevat hoitajat.

Kannatusjäseneksi voivat liittyä yhteisöt tai henkilöt, jotka eivät ole hoitajia, jotka haluavat tukea yhdistyksemme toimintaa ja saada Lasten asialla -lehden postitettuna pyytämäänsä osoitteeseen.

Jäseneksi liitytään täyttämällä alla oleva lomake sekä maksamalla jäsenmaksu. Jäsenmaksun vuosittaisen summan ja maksuohjeen näet Jäsenmaksu-sivulta.

Saat loppuvuoden 2016 ilmaiseksi,

jos liityt loka-joulukuussa 2016!

JÄSENEDUT

Lanen jäsenet saavat Lasten asialla -lehden kotiin postitettuna!

Jäsenmaksua vastaan Lane tarjoaa mahdollisuuden päästä osallistumaan jäsenten väliseen keskusteluun jäsenhuoneessa (klikkaa tekstiä Jäsenhuone etusivun oikeasta yläkulmasta). Salasanan ja käyttäjätunnuksen jäseneksi ilmoittautuneet ovat saaneet Lanen jäsenvastaavalta sähköpostissa lyhyen ajan sisällä jäsenlomakkeen lähetettyään.  Kaikki mukaan keskustelemaan! Vihdoin on mahdollisuus jakaa ajatuksia eri puolilla Suomea työskentelevien lastenneurologian hoitajien kanssa aina silloin, kun mieleen tulee kysymyksiä, ehdotuksia, ideoita, iloja, suruja tai mitä tahansa pohdiskeltavaa. Eläköön kollegiaalisuus ja verkostoituminen!

Toinen jäsenetu on sähköpostilistalle pääseminen. Listan kautta tiedotetaan lastenneurologian hoitotyön ajankohtaisista asioista noin 10 kertaa vuodessa.

Kolmas jäsenetu on mahdollisuus osallistua Lanen tutkimusklubeihin ilmaiseksi sekä mahdollisuus saada klubissa käytettävät artikkelit helposti.

Neljäs jäsenetu on Lanen apurahojen ja palkintojen saantimahdollisuus syksystä 2015 alkaen. Apurahaa hakeakseen tulee olla jäsenmaksun maksanut varsinainen jäsen sekä hakuvuonna että sitä edeltävänä vuonna.

Muita jäsenetuja ovat alennettu hinta Lanen koulutuspäivillä sekä alennukset kannatustuotteista.

Kotisivut ja Lasten asialla -lehden nettiversio ovat kaikille avointa tiedotuspalvelua, mutta niiden ylläpitämisestä, kuten muustakin toiminnan järjestämisestä tulee yhdistykselle kuluja, joten toivottavaa olisi, että kaikki asiaa kannattavat tukisivat vapaaehtoisvoimin toimivaa yhdistystä jäsen- ja kannatusjäsenmaksuilla.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.