JÄSENET KESKUSTELEVAT epilepsikohtausten hoidosta & ohjauksesta, opintokäynneistä yms.

16.9.2013

Viimeaikaisten Lanen keskustelupalstalla olevien keskusteluiden aiheita ovat muun muassa:

- epilepsiakohtausten hoito

- päiväkodin ja koulun ohjaus epilepsiakohtauksen ensiapulääkkeistä

- opintokäynnit

Tule mukaan keskustelemaan näistä aiheista tai aloittamaan uusia! Tule kertomaan omista ajatuksistasi ja kuulemaan muun Suomen käytännöistä!

Jos olet Lanen jäsen, kirjaudu sisään etusivun oikean yläkulman "Jäsenhuone"-linkistä jäseneksi liittyessäsi saamallasi salasanalla, käyttäjätunnuksena se sähköpostiosoite, jonka olet jäsenrekisteriin ilmoittanut. Klikkaa sitten Jäsenkeskustelut -välilehteä valkoisen sivun oikeasta yläreunasta, jolloin pääset keskustelupalstalle.

Mikäli salasana on päässyt hukkumaan tai sinulla on muita teknisiä ongelmia sivujen kanssa niin lähetä rohkeasti sähköpostia jäsenvastaava Teija Peltoselle (etunimi.sukunimi@hus.fi) niin saat uuden salasanan tai muuta apua/neuvoa.

Jos et ole Lanen jäsen - liity jäseneksi, niin pääset myös keskustelupalstallemme!