Apuraha/palkinto

Lane alkoi syksyllä 2015 jakaa jäsenilleen apurahoja lastenneurologian hoitotyön kehittämiseksi

sekä Lasten asialla -palkinnon tunnustuksena ansiokkaasta työstä lastenneurologian hoitotyön kehittämisessä.

APURAHAT

Hakuaika vuonna 2022: ei ole .

Hakemus lähetetään sähköpostitse (sekä hakemus että liitteet yhtenä Word-tiedostoliitteenä, tiedoston nimi: hakijan sukunimi_apurahahakemus) osoitteeseen lastenneurologianhoitajat(at)gmail.com.  Jäsenrekisterivastaava tarkistaa hakijoiden jäsenyyden ennen hakemusten lähettämistä arviointitoimikunnalle.

Apurahan saaja / apurahojen saajat julkistetaan 20.11. aina myöntämisvuonna. Lanen kotisivuilla ja tieto ilmoitetaan apurahan saajalle sähköpostitse.

Lue tarkasti ennen hakemista Lanen apurahan hakuohjeet, säännöt ja kriteerit.

*******

LASTEN ASIALLA -PALKINTO

Esityksiä lasten asialla palkinnon saajaksi voi jättää lähettämällä yhdistyksen hallitukselle esityksen lähettämällä sen osoitteeseen: lastenneurologianhoitajat@gmail.com.

Hallitus päättää asiasta syksyisin ja palkinnon saaja/saajat julkistetaan Lastenneurologian hoitajat ry:n koulutuspäivillä keväisin.

Esityksiä voi jättää "jatkuvan haun" periaatteella.

*******

Vuonna 2019 apuraha-arvioitsijoina toimivat TtT Katja Joronen ja TtT Tarja Pölkki.