Lanen jäsenten keskustelut vauhdissa!

28.11.2014

Lanen jäsenet,

keskustelupalstallamme Jäsenhuoneessa on menossa paljon kiinnostavia keskusteluja muun muassa aiheista

- vanhempien ohjaaminen

- lapsen oikeudet

- hoitosuunnitelmat

- tutkimusklubi

- muutokset työyksiköissä ja työmahdollisuuksissa

Tulkaa mukaan jakamaan ajatuksia, kysymyksiä, vinkkejä, huolia,  voimaa, ihmetystä ja iloa!

NÄIN PÄÄSET JÄSENHUONEESEEN:

Klikkaa etusivun oikeassa yläkulmassa näkyvää Jäsenhuone -painiketta. Sinulta kysytään käyttäjätunnusta ja salasanaa.

Käyttäjätunnuksesi on Lanelle ilmoittamasi sähköpostiosoite ja salasanan olet saanut sähköpostitse jäsenvastaavalta jäseneksi liittyessäsi. Mikäli salasana on päässyt hukkumaan tai sinulla on muita teknisiä ongelmia sivujen kanssa niin lähetä rohkeasti sähköpostia jäsenvastaava Teija Peltoselle (etunimi.sukunimi@hus.fi) niin saat uuden salasanan.

Jäsenhuoneen etusivulta kun klikkaat Jäsenkeskustelut välilehteä pääset keskustelupalstallemme!

Keskustelupalstalla kaikki Lanen jäsenet voivat aloittaa keskusteluja sekä osallistua muiden aloittamiin keskusteluihin. Kaikki aiheet ovat sallittuja (toki hyvien tapojen rajoissa), mutta ensisijaisesti jäsenistöä kiinnostanevat jollakin tavalla lastenneurologiseen hoitotyöhön liittyvät aiheet.

Keskustelupalstan tarkoituksena on sekä tiedon/hyvien käytäntöjen jakaminen että verkostoitumisen edistäminen. Verkostoituminen tarkoittaa ihmisiin tutustumista, ja tämän vuoksi palstalla voi hyvin kirjoitella muutakin kuin vain tiukasti ammatillista asiaa.

Palsta on nimenomaan keskustelupalsta (eikä esimerkiksi yksisuuntainen tiedostuspalsta), eli kaikenlaiset kysymykset, pohdinnat ja kommentoinnit ovat erittäin tervetulleita. Konsultoikaamme toisiamme ammatillisissa kysymyksissä, herättäkäämme yhteiskunnallista keskustelua, ihmetelkäämme yhdessä elämän asioita ja jakakaamme iloja, suruja ja opittuja asioita!