MENOVINKKI: Kohtaamisia & tietoa harvinaisista sairauksista

21.4.2015

TIETOA & KOHTAAMISIA

Teemavuoden 2015 ”Harvinainen, perinnöllinen” kunniaksi Norio-keskus avaa ovensa kaikille, joita harvinaiset sairaudet jollain tapaa koskettavat ja kiinnostavat, saamaan tietoa ja kohtaamaan muita. Tietoa & kohtaamisia –illoissa kuullaan asiantuntijoiden alustusta ja keskustellaan yhdessä kyseisestä aiheesta. Illat tarjoavat myös mahdollisuuden kohdata muita harvinaisuudesta kiinnostuneita. Tiedon ja kohtaamisten lisäksi tarjolla on pientä purtavaa.

Tietoa & kohtaamisia –illat järjestetään Helsingin Pitäjänmäessä, Norio-keskuksen tiloissa osoitteessa: Kornetintie 8, 00380 Helsinki, 2. krs.

Ilmoittautuminen tapahtuu nettilomakkeella, osoitteessa http://norio-keskus.fi/fi/norio-keskus/tietoa-kohtaamisia-illat/ viikkoa ennen kyseistä iltaa.

Tulevat Tietoa & kohtaamisia –illat:

11.5.2015 klo 17.30-19.30

Kuinka keskustella lapsen kanssa perimästä ja ihmisten erilaisuudesta? keskustelua alustamassa ”Leivotaan ihminen” -kirjan tekijät Sanna Kalmari ja Ulla Parisaari

9.9.2015 klo 17.30-19.30

Kuinka sairaudet periytyvät ja miten perimää tutkitaan?

18.11.2015 klo 17.30-19.30

Keskustelua seksuaalikasvatuksesta

Tilaisuus on maksuton. Tilaisuudessa ei ole lastenhoitoa.

Tervetuloa!

HUOM. Katso lisää menovinkkejä Tulevia tapahtumia -sivulta eri kuukausien kohdalta!