Lanen jäsenyys ilmaista loppuvuoden 2016!

12.10.2016

5-vuotissynttäritarjous:

Saat loppuvuoden 2016 ilmaiseksi, jos liityt loka-joulukuussa 2016!

Liittyessäsi Lanen jäseneksi saat jäsenedut käyttöösi:

• oikeus Lanen apurahojen ja palkintojen hakemiseen (apurahaa hakeakseen tulee olla varsinainen jäsen sekä hakuvuonna että sitä edeltävänä vuonna)
  • Lasten asialla -lehti kotiin postitettuna
  • sähköpostilistalle pääseminen. Listan kautta tiedotetaan lastenneurologian hoitotyön ajankohtaisista asioista noin 10 kertaa vuodessa
  • mahdollisuus osallistua Lanen tutkimusklubeihin ilmaiseksi sekä mahdollisuus saada klubissa käytettävät artikkelit helposti.
  • alennettu hinta Lanen koulutuspäivillä sekä alennukset kannatustuotteista
  • mahdollisuus osallistua jäsenten väliseen keskusteluun kotisivujen jäsenhuoneessa

Vuoden 2017 jäsenyyden varmistat maksamalla tammikuussa sähköpostitse saapuvan jäsenmaksulaskun. Vuoden 2017 jäsenyyden hinta päätetään 10.11.2016 yhdistyksen syyskokouksessa.

Vuonna 2016 maksut olivat:

• varsinaiset jäsenet ja kannatusjäsenet  20 €/vuosi
  • opiskelijat ja eläkeläiset 10 € /vuosi
  • yhteisöjäsenet 50 €/vuosi

Liittyminen tehdään netissä: http://lastenneurologianhoitajat.yhdistysavain.fi/yhdistyksemme/jasenmaksu/

Kutsu kollegasi myös mukaan!

Alla olevan liitteen voi tulostaa.

Muita juhlavuoteen liittyviä juttuja löydät täältä.