Terveiset Lanen koulutuksesta Turusta!

30.4.2018

Terveiset Lanen koulutuksesta Turusta!

Osallistujia oli ennätysmäärä (123 henkilöä) ja ennätyksellisen monelta alalta (hoitoalan lisäksi mm. varhaiskasvatuksesta, kouluista, lastensuojelusta ja toimintaterapiasta). Luennot olivat mielenkiintoisia - lapsen ja vanhempien kuuntelun tärkeys tuli kirkkaasti esille - ja iltajuhlan tähti Heli Laaksonen hurmasi kaikki, niin kuin myös sirkustaiteilija Pekka Laamanen :).

Tässä muutama kuva makupalaksi - lisää kuvia löytyy Jäsensivuilta. Sieltä jäsenkeskusteluista löytyy myös jo ensimmäiset koulutuksen antiin liittyvät keskustelut, joten liittykäähän mukaan! (Kannattaa siis liittyä jäseneksi tästä linkistä vaikka heti, niin pääsee niihinkin osallistumaan! Ja siis kuka vaan voi liittyä kannatusjäseneksi, jolloin saa myös oikeudet jäsensivuille!)

Ajatuksia ja kuvia päiviltä on julkaistu myös Twitterissä tunnisteella #LaneRy2018 (ja ne näkee tästä klikkaamalla) sekä Lanen Facebook-sivulla.

Kaikki päiville osallistuneet, muistakaahan vastata sähköpostissa 27.4. tulleen linkin kautta palautekyselyyn 8.5. mennessä, niin saamme tietää teidän näkemyksenne, ja ne ehtivät vielä vaikuttamaan ensi vuoden päivien suunnitelmiin!

Päivitetyt luentomateriaalit tulevat Google Driveen (jonka osoite löytyy ennen koulutusta kaikille ilmoittautuneille tulleesta meilistä) lähipäivinä.

Kiitos kaikki osallistujat, kaikki esiintyjät ja kaikki talkoolaiset! Oli mahtavaa kokea se yhteisöllisyys, minkä me kaikki yhdessä olemme onnistuneet luomaan!

Iloisin terveisin

Lanen kehittämispäällikkö Johanna Olli