Sairaanhoitajapäivät (Hki)

Aika: 15.-16.9.2022

Sairaanhoitajapäivät

Tervetuloa Sairaanhoitajapäiville, Suomen suurimpaan hoitotyön tapahtumaan, Helsingin Messukeskukseen! Esiintymässä yli 70 alansa asiantuntijaa, kymmeniä luentoja päivänpolttavista aiheista. Liput ostat kätevästi Osta lippu -painikkeen kautta. Jos työnantajasi maksaa osallistumisesi tai tarvitset lippuja ryhmille (jos ostat 10 lippua tai enemmän, niin saat 10% alennuksen), ole yhteydessä asiakaspalvelu@messukeskus.com

Ohjelma

Pyysimme viime syksynä ehdotuksia Sairaanhoitajapäivien ohjelmaan ja toiveiden mukaisesti mukana on esimerkiksi

• kliinisiä aiheita lääkehoidosta, MET-toiminnasta, keliakiasta
  • luentoja näyttöön perustuvan hoitotyön toteutumisesta
  • lasten ja nuorten tilanteeseen liittyviä puheenvuoroja: miten lapset ja nuoret voivat tällä hetkellä
  • luentoja työhyvinvoinnista, sairaanhoitajien jaksamisesta, kolmivuorotyöstä
  • pandemiasta opittua – terveydenhuolto koronan jälkeen.

Sairaanhoitajapäivien ohjelma on koottu niin, että sairaanhoitajat saavat räätälöidyn tuen oman osaamisensa kehittämiseen. Tämän lisäksi työhyvinvointia edistävillä luennoilla päästään hengähtämään ja voimaantumaan. Lue mistä ohjelman teema Sairaanhoitajan osaaminen ratkaisee kumpuaa ja miten sairaanhoitajan osaaminen voi ratkaista terveydenhuollon kriisin.

Keynote-puhujana Sairaanhoitajapäivillä 2022 toimii Katja Gustafsson, Työdynamo Oy:n toimitusjohtaja, työyhteisökouluttaja, työnohjaaja- ja prosessikonsultti. Mukana on myös paneelikeskustelu sairaanhoitajan kliinisestä urapolusta. Katso panelistit

Sairaanhoitajapäivien luentosalien puheenjohtajina toimivat yhdistyksen aktiivitoimijat, yhdyshenkilöt ja Hoitotyön tutkimussäätiön asiantuntijat.

15.9.2022 iltapäivällä järjestämme Suomen Sairaanhoitajien (ent. Sairaanhoitajaliitto) osastolla Get together -tilaisuuden, jossa on tarjolla rentoa yhdessäoloa ja musisointia!

Lataa 15.9. ohjelma
Lataa 16.9. ohjelma