Tutkimusklubi

TUTKIMUSKLUBI

Haluaisitko kehittää hoitotyötä ja omaa ajatteluasi tutkitun tiedon avulla? Nyt on siihen mahdollisuus helpolla ja hauskalla tavalla! Lanen tutkimusklubissa keskustellaan tutkimustulosten hyödyntämisestä lastenneurologisen hoitotyön käytännössä.

Jokaiselle tapaamiskerralle valitaan etukäteen luettavaksi hyvin tehty yksi tutkimusartikkeli, josta keskustellaan klubitapaamisessa. Lanen jäsenet voivat keskustella artikkelista myös etu- ja jälkikäteen Lanen jäsenten keskustelupalstalla. Jäsenet voivat järjestää klubin myös omassa työyksikössään täällä ehdotetun artikkelin pohjalta.

Tutkimusklubiin ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet, olivatpa sitten Lanen jäseniä tai eivät. Osallistuminen on jäsenille ilmaista, ei-jäseniltä peritään pieni maksu. Ilmoittautuminen on tarpeellista klubissa tarjottavien herkkujen vuoksi.

Tutkimusklubien ajankohdat ilmoitetaan hyvissä ajoin sekä Lanen etusivun uutisosiossa että Jäsenhuoneessa.

******

Poimintoja osallistujien palautteista tutkimusklubeista Lanen koulutuspäivillä 2016:

"Oli tosi mielenkiintoista! En ole aiemmin osallistunut. Mutta tämä pisti ajattelemaan, että voisimmehan meilläkin..."

"Hyvä idea ja tapa lähestyä aihetta koulutuspäivillä."

"Ennakkoluuloista poiketen, oli tutkimusklubi mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä."

"Tutkimus oli hankala lukea mutta keskustelu oli hyvää."

"Aiheet hyviä. Keskustelu mielenkiintoista ja antoisaa. Samalla kuli, miten asioita tehdään eri tavalla eri paikoissa."