Tutkimusklubi

TUTKIMUSKLUBI

Haluaisitko kehittää hoitotyötä ja omaa ajatteluasi tutkitun tiedon avulla? Nyt on siihen mahdollisuus helpolla ja hauskalla tavalla! Lanen tutkimusklubissa keskustellaan tutkimustulosten hyödyntämisestä lastenneurologisen hoitotyön käytännössä.

Jokaiselle tapaamiskerralle valitaan jokaisen etukäteen luettavaksi hyvin tehty tutkimusartikkeli, josta keskustellaan klubitapaamisessa. Lanen jäsenet voivat keskustella artikkelista myös etu- ja jälkikäteen Lanen jäsenten keskustelupalstalla. Jäsenet voivat järjestää klubin myös omassa työyksikössään täällä ehdotetun artikkelin pohjalta.

Tutkimusklubiin ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet, olivatpa sitten Lanen jäseniä tai eivät. Livenä järjestettäviin klubeihin osallistuminen on ilmaista jäsenille, mutta ei-jäseniltä peritään pieni maksu. Verkossa järjestettäviin tutkimusklubeihin voivat osallistua kaikki ne, joiden työyhteisöön kuuluu joku Lanen varsinanen jäsen tai kannatusjäsen. Etäklubeihin osallistuminen on ilmaista kaikille.

Ilmoittautuminen on aina tarpeellista!

Tutkimusklubien ajankohdat ilmoitetaan hyvissä ajoin sekä Lanen etusivun uutisosiossa että Jäsenhuoneessa, josta jäsenille löytyy myös listätietoa ja materiaaleja.

Täältä voit liittyä Lanen jäseneksi tai kannatusjäseneksi: https://lastenneurologianhoitajat.yhdistysavain.fi/yhdistyksemme/liity_jaseneksi/

******

Poimintoja osallistujien palautteista tutkimusklubeista Lanen koulutuspäivillä:

"Oli tosi mielenkiintoista! En ole aiemmin osallistunut. Mutta tämä pisti ajattelemaan, että voisimmehan meilläkin..."

"Hyvä idea ja tapa lähestyä aihetta koulutuspäivillä."

"Ennakkoluuloista poiketen, oli tutkimusklubi mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä."

"Tutkimus oli hankala lukea mutta keskustelu oli hyvää."

"Aiheet hyviä. Keskustelu mielenkiintoista ja antoisaa. Samalla kuli, miten asioita tehdään eri tavalla eri paikoissa."

PDF-tiedostoTutkimusklubi+käytännön+työn+kehittämistä.pdf (122 kB)
Tutkimusklubi: mitä se on?